5 nasvetov za uspešen preboj na mednarodni trg | Coface PKZ zavarovalnica d.d.

5 nasvetov za uspešen preboj na mednarodni trg

Pri Prvi kreditni zavarovalnici vedno skušamo čim bolje poskrbeti za podjetja, ki imajo dobro vizijo in ambicije, da svoje poslovanje razširijo na tuje trge. Po zadnjih podatkih iz analize podjetja Bisnode se je poslovanje slovenskih izvoznikov v letu 2016 povečalo kar za 1,8 milijarde evrov, izvozni posli pa predstavljajo 38 odstotkov vseh prihodkov iz prodaje, kar kaže na to, da so mednarodne vode dobra priložnost za marsikatero slovensko podjetje.

Preden se spustite v izvozne posle, morate vedeti, ali je vaše podjetje na to pripravljeno. Poleg premisleka, ali imate dovolj proizvodnih in storitvenih kapacitet, da se odločite za poskus pridobivanja poslov s tujino, je dobro upoštevati še druge dejavnike, da se izognete morebitnim presenečenjem.

1.Dobro preverite tuje kupce

Ste mogoče že prejeli povpraševanje potencialnih strank iz tuje države, a niste prepričani, da gre za verodostojno podjetje? Pred sklepanjem poslov z novimi partnerji velja preveriti pravilnost podatkov, ali ima podjetje morda težave z likvidnostjo ali je celo v insolventnem postopku. Preverjanje bonitete podjetja izven območja EU mora biti eden izmed prvih korakov, preden sprejmete poslovno odločitev. Kupec mora vsekakor biti plačilno sposoben in imeti zadostne reference. Za sprotno preverjanje bonitete novih in obstoječih kupcev lahko poskrbi Prva kreditna zavarovalnica.

2.Preučite izvozno dokumentacijo

Pred prvim poslom je dobrodošlo, da s kupcem sklenete pisno pogodbo, ki bo pomagala pri reševanju morebitnih sporov, in v kateri bodo natančno določeni roki in pogoji po dogovoru s partnerjem. Vsaka kupoprodajna pogodba mora vsebovati določene minimalne zahteve, kot so standardi, specifikacije, kakšni so zahtevani dokumenti, morebitne odškodnine itd. Poleg pogodbe s partnerjem je potrebno urediti tudi carinsko deklaracijo, ki vsebuje natančne podatke o izvoznem blagu.

3.Prodajajte na odprt račun

Ste prepričani, da je edini varen posel tisti, pri katerem zahtevate avans? V večini primerov se vam bo obrestovalo, če boste novemu partnerju ponudili možnost odloga plačila. Tudi dobri kupci nimajo vedno na razpolago dovolj likvidnih sredstev, da bi takoj sprovedli plačilo, na ta način pa si tudi povečate možnosti, da bo naročilo obsežnejše. Če vas skrbi, da kupec ne bo plačal, vam pri tem pomaga zavarovanje terjatev, ki ga sklenete pri Prvi kreditni zavarovalnici.

4.Preverite državne vsebine glede izvoza izven carinskega območja EU

Na spletni strani Finančnega urada RS lahko najdete veliko vsebin in povezav do uredb, ki vam bodo pomagale pri razumevanju celotnega izvoznega procesa. Na teh straneh prav tako najdete tudi navodila in pojasnila za pripravo carinske deklaracije. Če se ukvarjate s kmetijskimi proizvodi, preverite tudi posebne dokumentacije, ki veljajo za tak tip izvoza.

5.Zavarujte terjatve in v tujini poslujte brezskrbno

Za podjetja, ki se lotevajo mednarodnih poslov, je pomembno, da se primerno zaščitijo in preprečijo finančne izgube, ki bi nastale zaradi neplačil kupcev. Kupci gredo v stečaj, doleti jih prisilna poravnava, ne nazadnje pa na poplačilo terjatev vplivajo tudi politične razmere, na katere nimate vpliva, vaše podjetje pa izgubi del premoženja v terjatvah.

Zavarovanje terjatev pri Prvi kreditni zavarovalnici vam zagotavlja, da v vsakem primeru dobite denar, ki vam pripada: ne glede na to, ali gre kupec v stečaj ali preprosto predolgo zamuja s plačilom in vam s tem povzroči gospodarsko škodo.

Zavarujte terjatve v samo 3 korakih in začnite poslovati še bolje

PRVI KORAK: Izpolnite vprašalnik - najprej potrebujemo nekaj vaših podatkov

DRUGI KORAK: V najkrajšem možnem času prejmete ponudbo po meri vašega poslovanja

TRETJI KORAK: Sklenemo pogodbo o zavarovanju terjatev


 

 
 

Prava informacija je vredna več kot 100 novic

Prave informacije in koristni nasveti lahko pomembno vplivajo na razvoj vašega poslovanja. Bodite vedno na tekočem. Brezplačno se vpišite med prejemnike spletnih novic in prvi boste izvedeli o novostih, zanimivostih in o dogajanju na trgu.

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA

To vprašanje je namenjeno preizkusu, ali ste uporabnik ali robot.

4 + 0 =
Rešite to enostavno matematično nalogo. Npr. za 1+3 vnesite 4.

Pogosta vprašanja

  • Kaj vključuje storitev zavarovanja terjatev?

    Storitev zavarovanja terjatev krije rizik neplačila kupcev, ki jim prodajate na odprt račun. Pri Coface PKZ zavarujete terjatve, ki nastanejo pri prodaji blaga in storitev doma ali v tujini.

    Zavarovanje krije komercialne rizike, kot so prekomerna zamuda plačil in primeri insolventnosti (stečaj, prisilna poravnava), ter nekomercialne ali politične rizike.

    Zavarovanje terjatev vključuje ocenitev bonitete kupcev, oceni sledi odločitev o višini zavarovalnega kritja za posameznega kupca. Zavarovanje terjatev vključuje tudi upravljanje teh: stalno spremljanje kupca in prilagajanje ustrezne višine limita. V primeru nastanka zavarovalnega primera vam izplačamo zavarovalnino.

  • Zakaj zavarovati terjatve? Kaj pridobimo?
    • Varovanje pred finančno izgubo zaradi neplačila,
    • povečanje vaših prihodkov in dobičkonosnosti,
    • izboljšana kreditna sposobnost vašega podjetja in s tem
    • lažji dostop do financiranja.

    Banka namreč prepozna koristi zavarovanja podjetja:

    • zmanjšanje tveganja,
    • povečanje prihodkov in dobičkonosnosti,
    • zmanjšanje stroškov preverjanja kupcev,
    • zagotavljanje visokega nivoja upravljanja tveganj ter posledično
    • izboljšanje vaše bonitete.

    Zavarovanje terjatev vam omogoča varno prodajo na odprt račun (odloženo plačilo) brez dodatnih varščin, ki bi jih sicer morali zagotoviti vaši kupci. V sklopu zavarovanja terjatev vam nudimo tudi pomoč pri reševanju težav s prekomernimi zamudami plačil (opomini, način izterjave ipd.) ter strokovno asistenco (pravni nasveti, informacije o posebnostih poslovanja različnih sektorjev na različnih trgih ipd.).

Kontakt

Davčna ulica 1 (južni vhod)
1000 Ljubljana

To prevent automated spam submissions leave this field empty.