5 razlogov, da čim prej internacionalizirate podjetje | Coface PKZ zavarovalnica d.d.

5 razlogov, da čim prej internacionalizirate podjetje

Vas mika osvajanje tujih trgov? Mednarodni poslovni prostor ponuja vrsto možnosti za hitrejši in učinkovitejši razvoj podjetij, ne glede na panogo ali velikost organizacije. Ste že pomislili, da bi svoje produkte lahko tržili v svetovnem merilu, dosegli številne nove stranke in vzpostavili dolgoročne poslovne vezi? Digitalizacija poslovnega sveta, spodbujanje internacionalizacije in orodja za finančno zaščito lahko občutno olajšajo začetek mednarodnega poslovanja. In prav internacionalizacija je tista, ki pripomore k obstoju in blaginji podjetja v prihodnosti.  Zbrali smo pet najpomembnejših razlogov, ki vas bodo prepričali, da je internacionalizacija prava smer za svetlo prihodnost podjetja.

Ker boste povečali prodajo in dobiček

Če na domačem trgu dobro poslujete, bo vstop v mednarodno verigo zelo verjetno povečal prihodke. Odpirajo se številne nove možnosti in novi trgi, ki lahko presežejo pričakovanja, če nanje plasiramo ustrezne produkte in identificiramo prave partnerje. Produkti, ki pokrivajo zanimive niše, so lahko vir resnih prihodkov, sploh če se s kupci dogovorimo za odkup z višjo maržo. Mnogo uvoženih izdelkov se na tujih trgih prodaja v višjem cenovnem razredu, kar lahko s pridom izkoristimo. Poleg tega lahko dosežemo boljšo ekonomijo obsega in znižamo stroške proizvodnje za tiste izdelke, ki so zanimivi za več različnih trgov.

Ker si zagotovite stabilnost

Čeprav se na prvi pogled ne zdi, da bi izvoz lahko pripomogel h kratkoročni in dolgoročni stabilnosti podjetja, ima s tega vidika zelo pomembno vlogo. Podjetje, ki razširi poslovanje na mednarodni trg, je manj občutljivo na komercialne in politične spremembe v domovini ali bližnjih državah. Evropa je razvito, v mnogih pogledih pa tudi zasičeno tržišče, zato se investicija v strateški razvoj na področju mednarodnega poslovanja večkrat izkaže za dobro odločitev. V času recesije, ki ga slovenski podjetniki še dolgo ne bodo pozabili, se je marsikatero podjetje rešilo prav s pomočjo prihodkov iz izvoza.

Ker lahko napredujete hitreje

Tako kot za posameznika je tudi za podjetje pomembno, da se venomer uči in nabira izkušnje. Že na domačem trgu se srečamo z različnimi tipi kupcev in situacij, ki se jih naučimo obvladati, na svetovnih trgih pa je takšnih priložnosti za učenje še več. Znanje in izkušnje, ki jih pridobite ob nastopu na novem, tekmovalnem in zahtevnem področju, so dragocena dobrina podjetja. Informacije, načini komunikacije, marketinški materiali in dobre prakse razvoja produktov so odlična priložnost, da se ustvari baza znanja, ki bo organizaciji služila kot osnova za osvajanje novih ciljev.

Ker lahko izkoristite razpise za sofinanciranje

Slovenija načrtuje nadaljevanje razpisov za dodelitev sredstev v okviru Programa za spodbujanje internacionalizacije, ki se bo izvajal do leta 2020. S pomočjo tovrstnih razpisov, pozivov, izobraževanj in drugih aktivnosti ima podjetje priložnost, da se dobro pripravi na vstop na mednarodni trg – v obliki konzorcijev, združenj in drugih vrst partnerstev se podjetja povežejo in si izmenjujejo poslovne povezave, znanje, kapacitete in kompetence. Država spodbuja predvsem individualne in skupinske nastope na tujih sejmih, kar občutno zniža stroške in nudi možnost za uspešnejšo predstavitev podjetja.

Ker imate na voljo prvovrstno zaščito poslovanja

Pred leti je bil skok v mednarodne vode še večji izziv, kot je danes. Digitalizacija, finančne spodbude in ustrezna orodja, s katerimi se podjetje lahko zaščiti pred morebitno finančno škodo, predstavljajo nepogrešljivo pomoč. Prva kreditna zavarovalnica je za slovenske izvoznike pripravila strategije, s katerimi želi podpreti prodor na tuje trge in omogočiti varnejše poslovanje, predvsem pa nuditi univerzalno zaščito pred neplačilom kupcev zaradi stečaja ali katerega koli drugega razloga.

Podjetjem, ki nameravajo izkoristiti priložnosti mednarodnega trga, svetujemo, da se pred obvezujočimi dogovarjanji posvetujejo s strokovnjakom pri Prvi kreditni zavarovalnici in izpolnijo vprašalnik pred sklenitvijo pogodbe za zavarovanje terjatev. Zavarovanje terjatev ima poleg zaščite pred finančno škodo še številne drugi prednosti – posojilodajalci in investitorji so veliko bolj naklonjeni sodelovanju s podjetji, ki se dobro zavedajo pomembnosti zaščitnih ukrepov na finančnem področju, sploh ko gre za prodajo v tujino.

 

Prava informacija je vredna več kot 100 novic

Prave informacije in koristni nasveti lahko pomembno vplivajo na razvoj vašega poslovanja. Bodite vedno na tekočem. Brezplačno se vpišite med prejemnike spletnih novic in prvi boste izvedeli o novostih, zanimivostih in o dogajanju na trgu.

To prevent automated spam submissions leave this field empty.
CAPTCHA

To vprašanje je namenjeno preizkusu, ali ste uporabnik ali robot.

10 + 2 =
Rešite to enostavno matematično nalogo. Npr. za 1+3 vnesite 4.

Pogosta vprašanja

  • Kaj vključuje storitev zavarovanja terjatev?

    Storitev zavarovanja terjatev krije rizik neplačila kupcev, ki jim prodajate na odprt račun. Pri Coface PKZ zavarujete terjatve, ki nastanejo pri prodaji blaga in storitev doma ali v tujini.

    Zavarovanje krije komercialne rizike, kot so prekomerna zamuda plačil in primeri insolventnosti (stečaj, prisilna poravnava), ter nekomercialne ali politične rizike.

    Zavarovanje terjatev vključuje ocenitev bonitete kupcev, oceni sledi odločitev o višini zavarovalnega kritja za posameznega kupca. Zavarovanje terjatev vključuje tudi upravljanje teh: stalno spremljanje kupca in prilagajanje ustrezne višine limita. V primeru nastanka zavarovalnega primera vam izplačamo zavarovalnino.

  • Zakaj zavarovati terjatve? Kaj pridobimo?
    • Varovanje pred finančno izgubo zaradi neplačila,
    • povečanje vaših prihodkov in dobičkonosnosti,
    • izboljšana kreditna sposobnost vašega podjetja in s tem
    • lažji dostop do financiranja.

    Banka namreč prepozna koristi zavarovanja podjetja:

    • zmanjšanje tveganja,
    • povečanje prihodkov in dobičkonosnosti,
    • zmanjšanje stroškov preverjanja kupcev,
    • zagotavljanje visokega nivoja upravljanja tveganj ter posledično
    • izboljšanje vaše bonitete.

    Zavarovanje terjatev vam omogoča varno prodajo na odprt račun (odloženo plačilo) brez dodatnih varščin, ki bi jih sicer morali zagotoviti vaši kupci. V sklopu zavarovanja terjatev vam nudimo tudi pomoč pri reševanju težav s prekomernimi zamudami plačil (opomini, način izterjave ipd.) ter strokovno asistenco (pravni nasveti, informacije o posebnostih poslovanja različnih sektorjev na različnih trgih ipd.).

Kontakt

Davčna ulica 1 (južni vhod)
1000 Ljubljana

To prevent automated spam submissions leave this field empty.